Bus i snön

DATUM: 2011-12-17 | TID: 23:24:28 | KATEGORI: Vintern 2011/2012 | 0 Kommentarer



Idag har vi näst intill varit ute hela dagen.
Åkt pulka, gjort snölyckta, kastat snöboll och bara busat.
Både lillan och jag somnade sedan som en stock och sov middag i 1 timme för att sedan ladda batterierna för att gå ut igen ^^,
Lillan har förresten börjat lära sig att säga emot så när Jag säger NEJ säger hon JO. Hahaha*
Ibland kan det vara skoj men ibland gör det en frustrerad, märker att hennes trots börjar avta lite men vissa dagar är det som om hon vaknat på helt fel sida.. Men bit ihop Mariah och lee ;D
Hon somnade nu till slut i min säng, tror hon håller på att bli sjuk igen, svårt att somna och näsan rinner.
Hon ville inte alls somna vid 8 idag så kolladde vi på film, tänkte om hon skulle lyckas somna i soffan idag igen men icke så fick bli att lägga sig med henne i min säng i stället och där slocknade hon på mitt bröst, busfian <3

Jag ska nog faktiskt ta och hoppa ner i säng jag med, men lånar hennes säng i natt så jag slipper dom "mysiga" sparkarna som hon ger med sig ;)

Hoppas ni haft en rolig Dag/kväll i snön om ni nu har någon såklart?
Och ni, ni har väl inte glömt att det är 4e advent i morgon?


Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0