Äntligen.... eller?

DATUM: 2011-12-12 | TID: 22:01:11 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Äntligen har jag skickat in examinationsuppgiften som skulle vara inne 23.20.... Hallå vilken tid, 23.20?!! Kunde dom liksom inte satt 24:00 eller? :P Nej då för att göra det hela lite roligare sätter vi 23.20.
Men i alla fall, den är inne nu och jag har fyllt i min almanacka för de 2 kommande veckorna och insåg att jag måste ändra cornelias förskoletid för den 20e, fattar inte hur jag tänkt, har grupparbete 9.15 och ja har satt att ja ska lämna henne på förskolan kl 10, hmmm lyckat Mariah? Nae skulle inte tro det va!

I morgon är det lucia och jag längtar så, att få se min dotters första lucia tåg värmer i kroppen och hon kommer att vara så söt! <3
Sen blir det väl massa mys och skoj med mommo antar jag som kommer hit på besök.
Ska ni göra nått skoj på lucia eller?

Har förresten massor att göra, diskutionsfrågor om 2 böcker ska in nu senast den 15 dec, Pippi och Tom ska in den 19 dec samt att ja ska på ett besök till sjukan samma dag, ska packa inför våra 2 veckors "semester", hitta julklappar till mommo, moffa mfl samt köpa en till lillan som jag MÅSTE ha! och slutligen två examinationsuppgifter som ska in den 27 dec och det andra datumet vet jag inte nu.... Just de, vi får inte glömma den där jävla portfiolion *bläää* Som sagt, mkt att stå i + att man har en dotter som vill ha min all lediga tid.
Kan man dela sig på mitten och bli 2? :P

Ne men seriöst nu, nu ska jag faktiskt gå och sova! :D  Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0